مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-01سياسي

مرور خاطرات تحول یافتگان در راهیان نور پر مخاطب است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی گفت: مرور خاطرات اردوهای راهیان نور توسط آن دسته از افرادی که با شرکت در این سفر معنوی عقاید و سبک زندگی آنان متحول شده یکی از بخش های پرمخاطب این جشنواره است.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی گفت: مرور خاطرات اردوهای راهیان نور توسط آن دسته از افرادی که با شرکت در این سفر معنوی عقاید و سبک زندگی آنان متحول شده یکی از بخش های پرمخاطب این جشنواره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هماهنگی پنجمین جشنواره حس پروانگی با حضور سردار جلیل وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

سردار وحیدی در این نشست بیان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و فناوری استخراج گنجینه دفاع مقدس است.

وی گفت: جشنواره حس پروانگی نیز با موضوع راهیان نور و با توجه به تاثیر این سفر معنوی در نوع نگرش، رفتار، منش افراد و همچنین تقویت رویش های انقلاب برگزار خواهد شد.

مرور خاطرات اردوهای راهیان نور توسط آن دسته از افرادی که با شرکت در این سفر معنوی عقاید و سبک زندگی آنان متحول شده یکی از بخش های پرمخاطب این جشنواره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور خاطرات تحول یافتگان در راهیان نور پر مخاطب است

مرور خاطرات تحول یافتگان در راهیان نور پر مخاطب است