مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:142023-07-03اقتصادي

تاثیر محدودیت های جدید توییتر روی وضعیت تبلیغات آن چیست؟


کارشناسان تبلیغات می گویند محدودیت های ماسک در توییتر می تواند مدیر عامل جدید را تضعیف کند و تبلیغ کنندگان را بیشتر از این شبکه اجتماعی دور خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، به گفته متخصصان صنعت بازاریابی، اقدام ایلان ماسک برای محدود کردن موقت تعداد پست هایی که کاربران توییتر می توانند در سایت رسانه های اجتماعی بخوانند، می تواند تلاش های لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی جدید این شرکت برای جذب تبلیغ کنندگان را تضعیف کند.

ماسک روز شنبه اعلام کرد که توییتر تعداد توییت های روزانه را که حساب های مختلف می توانند بخوانند، محدود می کند تا از سطوح بالای حذف داده ها و دستکاری سیستم جلوگیری کند.

کاربران در پاسخ اسکرین شات هایی را ارسال کردند که نشان می داد پس از رسیدن به حد مجاز، قادر به دیدن هیچ توییتی از جمله توییت در صفحات تبلیغ کنندگان شرکتی نیستند.

پیشکسوتان صنعت تبلیغات گفتند که این حرکت مانعی برای یاکارینو، مدیر تبلیغات سابق ان بی سی یونیورسال است که ماه گذشته به عنوان مدیر اجرایی توییتر شروع به کار کرد.

فایننشال تایمز هفته گذشته گزارش داد یاکارینو به دنبال ترمیم روابط با تبلیغ کنندگانی است که پس از خرید ماسک در سال گذشته از این شرکت خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر محدودیت های جدید توییتر روی وضعیت تبلیغات آن چیست؟

تاثیر محدودیت های جدید توییتر روی وضعیت تبلیغات آن چیست؟