مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-10اقتصادي

اوج مصرف برق اصفهان به 6 هزار مگاوات می رسد


مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین 30 تا 40 درصد مصارف برق در تابستان، گفت: اصفهان 6 هزار مگاوات در ساعات پیک مصرف برق دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد دادخواه ظهر دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه مسئله مهم صنعت برق مدیریت بار در تابستان و فصل گرما است، اظهار داشت: مصرف انرژی برق در تابستان به دلیل استفاده از سیستم های سرمایشی بین 30 تا 40 درصد افزایش می یابد.

12 هزار مگاوات در کشور ناترازی در تولید و مصرف برق داریم وی با اشاره به اینکه هم اینک 91 هزار مگاوات نیروگاه منصوبه در سطح کشور داریم در حالی که سال گذشته 81 هزار مگاوات بوده است، افزود: با وجود این، در تابستان 12 هزار مگاوات در کشور ناترازی در تولید و مصرف برق داریم و به بیان دیگر در حال حاضر روزانه 12 ساعت تولید برق نسبت به مصارف کمتر است و به همین علت بین ساعات 11 صبح تا 23 شب محدودیت داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در اصفهان در ساعات اوج بار در شبانه روز 6 هزار مگاوات مصرف داریم، اضافه کرد: در شبانه روز چهار هزار مگاوات در خود اصفهان برق تولید و 2 هزار مگاوات دیگر از شبکه سراسری تأمین می شود.

دادخواه خاطرنشان کرد: ما برای فروش برق به کشورهای دیگر محدودیت داریم ضمن اینکه در پیک بار مصرف، در این سه ماه سال بدلیل 12 ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج مصرف برق اصفهان به 6 هزار مگاوات می رسد

اوج مصرف برق اصفهان به 6 هزار مگاوات می رسد