مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-23سياسي

جمهوری خواهان تندرو به دنبال استیضاح بایدن


دست کم دو تن از جمهوری خواه تندرو قصد دارند مجلس نمایندگان آمریکا را وادار به رای گیری درباره استیضاح جو بایدن و اعضای دولتش کنند.

- دست کم دو تن از جمهوری خواه تندرو قصد دارند مجلس نمایندگان آمریکا را وادار به رای گیری درباره استیضاح جو بایدن و اعضای دولتش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا تحت کنترل جمهوری خواهان به دنبال رای گیری قطعنامه استیضاح جو بایدن، رییس جمهوری به اتهام نقض سوگند ریاست جمهوری به دلیل ناکامی در اجرایی کردن قوانین مهاجرتی و تضمین امنیت مرزی مکزیک و ایالات متحده در مقابل مواد افیونی فنتانیل است.

روز جمعه، جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا اقدامات اولیه برای عزل جو بایدن را آغاز کردند و او را به سوء استفاده از قدرت و ناتوانی در انجام وظایف خود به عنوان رییس جمهوری ایالات متحده متهم کردند.

لایحه ای به تصویب رسیده تا تحقیقات مربوط به تخلفات احتمالی بایدن، رییس جمهور دموکرات و خانواده اش آغاز و این اتهامات به کمیته امنیت داخلی و قضایی مجلس نمایندگان ارجاع شود.

این رای گیری بر مبنای حزبی انجام شد، زیرا 219 نماینده جمهوری خواه به این لایحه رای مثبت دادند، در حالی که 208 نماینده دموکرات به این لایحه رای منفی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری خواهان تندرو به دنبال استیضاح بایدن

جمهوری خواهان تندرو به دنبال استیضاح بایدن