مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-16پزشكي

سازمان ملل 2 دستگاه خودروی امدادی به تایباد اهدا کرد


مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: تعداد 2 دستگاه خودروی امدادی توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد به این شهرستان مرزی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، حیدر احسانی اظهار کرد: تعداد 2 دستگاه خودروی امدادی، شامل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه وانت عملیاتی، توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و با کمک اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اورژانس تایباد اهدا شد .

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد افزود: ارزش خودروی آمبولانس 9 میلیارد تومان و وانت عملیاتی که در زمینه حمل ونقل اقلام و امکانات کارایی دارد، یک میلیارد و 500 میلیون تومان می باشد که تحویل اورژانس 115 این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: به دنبال بازدید کارشناسان کمیساریای عالی پناهندگان از حوزه بهداشت و درمان تایباد در سال گذشته، قول تامین امکانات از سوی این نهاد بین المللی داده شد که امسال تحقق یافت.

احسانی بیان کرد: با توجه هم مرز بودن تایباد با کشور افغانستان، تردد تعداد زیادی از اتباع و مسافران خارجی در مرز دوغارون و ارائه خدمات برون مرزی به کشور همسایه، تامین تجهیزات امدادی و درمانی در این شهرستان احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل 2 دستگاه خودروی امدادی به تایباد اهدا کرد

سازمان ملل 2 دستگاه خودروی امدادی به تایباد اهدا کرد