مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-05سياسي

پیدا و پنهان پروژه پتروشیمی میانکاله


پروژه پتروشیمی میانکاله ابتدای ماه جاری در پی انتشار تصاویری از انجام فنس کشی دوباره مطرح شد؛ اقدامی که با واکنش سازمان حفاظت محیط زیست مواجه و در نهایت با پیگیری های صورت گرفته این پروژه روزگذشته (6 تیرماه) دوباره متوقف شد.

- پروژه پتروشیمی میانکاله ابتدای ماه جاری در پی انتشار تصاویری از انجام فنس کشی دوباره مطرح شد؛ اقدامی که با واکنش سازمان حفاظت محیط زیست مواجه و در نهایت با پیگیری های صورت گرفته این پروژه روزگذشته (6 تیرماه) دوباره متوقف شد.

با توجه به اهمیت این پروژه میزگردی مجازی با حضور یکی از اعضای شورای عالی محیط زیست و برخی کارشناسان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حنیف رضا گلزار - کارشناس آب و خاک - در نشستی مجازی با موضوع بررسی ابعاد ناکارآمدی ساختاری در حل پرونده میانکاله و گزینه های پیش روی جامعه محیط زیستی بااشاره به مصوبه هیات دولت در پروژه میانکاله اظهار کرد: اساس این مسئله از یک مصوبه تاریخ 23 اسفندماه سال 1399 در هیات وزیران آغاز شد.

هیات وزیران وقت مصوبه ای را تصویب کرد که هدف آن توسعه صنایع پتروشیمی برای تولید پروفیلن در عسلویه، کرمانشاه و شمال کشور و میانکاله بود و هدف هم این بود که از متانول مازادی که در صنایع نفت و گاز کشور تولید و انباشته شده، برای تولید پروفیلن استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا و پنهان پروژه پتروشیمی میانکاله

پیدا و پنهان پروژه پتروشیمی میانکاله