مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-08سياسي

راه اندازی کارگروه مدیریت حکمرانی برای افزایش رضایتمندی کرمانی ها


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 7 کارگروه استانی و 6 کارگروه شهرستانی مدیریت حکمرانی در استان کرمان تشکیل شده است که به افزایش رضایتمندی مردم کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در آیین اختتامیه نشست مدیران مجامع بسیجیان استان در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر اظهار داشت: 7 کارگروه استانی و 6 کارگروه شهرستانی مدیریت حکمرانی در استان کرمان تشکیل شده است که به افزایش رضایتمندی مردم کمک می کند.

وی تصریح کرد: دشمن از دیپلماسی قهرمانانه ما ناامید شده است و می داند با اقتدار نظامی و دیپلماسی ما نمی تواند مبارزه کند، از این رو دنبال این است، بذر ناامیدی را در جامعه ما بکارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: اعتبارات برنامه های بومی و محلی به ما ابلاغ شده و اعتبار برای اجرای برنامه های تایید شده مجامع استانی و شهرستانی را اختصاص می دهیم تا بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم.

نظری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات با برنامه ریزی و کار جهادی بیان کرد: برای برنامه ریزی در نیروهای نظامی می گوییم برآورد اطلاعاتی را بدهید تا برنامه ریزی را انجام دهیم و اگر بانک اطلاعات در دستگاه ها هم داشته باشید، می توانید با کار جهادی و برنامه های ابتکاری به تمدن نوین اسلامی تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگروه مدیریت حکمرانی برای افزایش رضایتمندی کرمانی ها

راه اندازی کارگروه مدیریت حکمرانی برای افزایش رضایتمندی کرمانی ها