مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-08سياسي

ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه راهنمایی و مشاوره شغلی، فنی و تخصصی ایثارگران


نحوه ارائه خدمت به متقاضیان واجد شرایط بهره مندی از برنامه «راهنمایی و مشاوره شغلی، فنی و تخصصی» برای سال 1402 از سوی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شد.

- نحوه ارائه خدمت به متقاضیان واجد شرایط بهره مندی از برنامه راهنمایی و مشاوره شغلی، فنی و تخصصی برای سال 1402 از سوی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف اتخاذ تصمیم درست و به موقع در امر ایجاد، توسعه، بهبود و یا انتخاب شغل مناسب و شناخت راهکارهای لازم برای رسیدن به موفقیت شغلی ایثارگران و خانواده های آنها، با صدور دستورالعمل اجرایی برنامه راهنمایی و مشاوره شغلی، فنی و تخصصی نحوه ارائه خدمت به متقاضیان واجد شرایط بهره مندی از خدمات راهنمایی و مشاوره شغلی را برای سال 1402 تعیین کرد.

محمد اسماعیل هاشم لو معاون دفتر اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت موضوع مشاوره در هدایت شغلی صحیح و کمک به ایثارگران جویای کار برای اشتغال در مشاغل مفید، مناسب و پایدار، بیان کرد: با تعیین مسیر شغلی و راهنمایی و مشاوره جامعه هدف با سنجش استعداد، علائق و شخصیت و در تمامی مراحل چه قبل و چه حین و بعد از اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه راهنمایی و مشاوره شغلی، فنی و تخصصی ایثارگران

ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه راهنمایی و مشاوره شغلی، فنی و تخصصی ایثارگران