مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-13اقتصادي

عملیات اجرایی 1100 واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر آغاز می شود


استاندار بوشهر با اشاره به ساخت پنج هزار مسکن روستایی در یک سال گذشته گفت: عملیات اجرایی هزار و 100 واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح پنجشنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: حرکت خوبی برای ساخت مسکن در قالب خود مالکی در سطح استان بوشهر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اکنون هزار و 300 نفر از این فرصت استفاده و واحدهای مسکونی خود را نوسازی و یا ساخت می کنند و تا پایان مرداد ماه هزار نفر دیگر به این مجموعه افزوده می شود.

استاندار بوشهر به مسکن روستایی پرداخت و خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته برای ساخت پنج هزار مسکن روستایی در سطح استان بوشهر قرارداد منعقد شده است.

محمدی زاده اضافه کرد: برای ساخت این واحدها ضمن پرداخت تسهیلات بانکی خدمات ویژه ای به آنان عرضه می شود.

ساخت 5000 مسکن در روستاها وی با بیان اینکه ساخت 5 هزار واحد مسکونی روستایی تا سال آینده تکمیل و تحویل می شود گفت: وضعیت مسکن روستایی در استان بوشهر نسبت به گذشته بهبود یافته و بخش عمده ای از آنها مقاوم سازی و نوسازی شده است.

محمدی زاده با بیان اینکه طرح های ساخت مسکن در استان تسریع یافته است، اظهار داشت: در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر 1000 قطعه زمین هر کدام به مساحت 200 متر مربع به خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 1100 واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر آغاز می شود

عملیات اجرایی 1100 واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر آغاز می شود