مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-06پزشكي

اختصاص ردیف بودجه مستقل پارکهای علم و فناوری سلامت برای اولین بار


در سال گذشته برای اولین بار ردیف مستقل بودجه برای 11 پارک علم و فناوری سلامت وزارت بهداشت معادل 74 میلیارد در بخش تملک و عمرانی جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سعید مهرزادی مشاور اجرایی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: 160 میلیارد ریال بودجه در اختیار معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار داده شده که 115 میلیارد ریال آن بر اساس برنامه های دانشگاه ها به آن ها تخصیص داده شد.

وی گفت: 45 میلیارد ریال به حساب نیماد برای بودجه پژوهشگران یک درصد برتر دنیا در دانشگاه های علوم پزشکی اختصاص داده شده است.

مشاور اجرایی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با بیان اینکه بودجه هیچ مرکز تحقیقاتی حذف نشده، اظهار داشت: گلایه هایی در مورد حذف بودجه مراکز تحقیقاتی به دست ما رسیده است این در حالی است که بودجه هیچ مرکزی حذف نشده، بلکه بودجه مراکزی که مستقیم از سازمان برنامه پول می گرفتند، ادغام شده و به معاونان تحقیقات و فناوری سپرده شده است.

مهرزادی ادامه داد: معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت هیچ علاقه ای ندارد در این مسائل داخلی دانشگاه ها ورود کند، ولی معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی باید با معاون توسعه دانشگاه در این مورد رایزنی کند، چرا که اختصاص این میزان بودجه قانونی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ردیف بودجه مستقل پارکهای علم و فناوری سلامت برای اولین بار

اختصاص ردیف بودجه مستقل پارکهای علم و فناوری سلامت برای اولین بار