مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-08سياسي

بیانیه گام دوم چراغ راه قوه قضاییه


معاون اول قوه قضاییه با اشاره به عفو پدرانه رهبری در اغتشاشات و ناآرامی های سال گذشته، گفت: قوه قضاییه در ناآرامی ها با عقلانیت و قاطعیت عمل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسئله اعتقادات دینی به مراتب بیشتر مورد توجه مردم بوده و حتی به نسبت به زمان پیامبر این عقاید ریشه محکم تری دارد.

وی با بیان اینکه تحقق اهداف و ارزش های دینی ریشه در اعتقادات قلبی مردم دارد، افزود: تا زمانی که این اعتقادات و ارزش ها بین مردم نه در ابعاد سطحی بلکه به طور عمیق ریشه پیدا نکند تحقق آنچه که پیامبر (ص) گفته و بر ما توصیه شده ممکن نخواهد بود که امروز می توان شاهد ریشه ای بودن اعتقادات در بین مردم را از تعلق به ولادت و اعیادی مانند غدیر مشاهده کرد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: برگزاری جشن عید غدیر و حرکات مردمی در این روزها نشان از اعتقاد بالای مردم بوده که باعث یاس دشمن شده است.

حجت الاسلام مصدق با اشاره به اهداف قوه قضاییه، خاطر نشان کرد: در این دستگاه هدف اصلی مردم و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری است تا برای احقاق حق و عدالت قدم برداشت و این امر با ارائه آمار ممکن نیست بلکه باید مردم جامعه اجرای عدالت را احساس کرده باشند و زمانی قوه قضاییه موفق خواهد بود که احساس رضایت در بین مردم ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم چراغ راه قوه قضاییه

بیانیه گام دوم چراغ راه قوه قضاییه