مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-04سياسي

ارائه خدمات به زائران حسینی در شهرهای مسیر مرز چذابه


رییس شورای شهر اهواز از ارائه خدمات و حمل و نقل و جابه جایی زائران اربعین حسینی در شهرهای مسیر مرز چذابه و خارج از مرز ایران در کشور عراق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش محمودی صبح امروز سه شنبه ضمن بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: امروز از مسیرهای ورودی زائران اربعین حسینی بازدید شد تا آنچه وظایف شهرداری و دستگاه ها برای این راهپیمایی بزرگ جهانی است، بررسی و آمادگی های لازم انجام شود.

وی افزود: هر ساله شهرداری اهواز به عنوان شهردار معنوی چذابه وظایفی از جمله خدمات، حمل و نقل و حوزه فرهنگی را بر عهده دارد و سال جاری بنا است با حمایت استانداری از شهرداری این خدمات شایسته تر و مناسب تر به زائرین ارائه شود.

رییس شورای کلان شهر اهواز گفت: همچنین خدماتی در ورودی های اهواز از جمله عین دو در مسیر حمیدیه، ملاشیه و مرز چذابه به زائرین از سوی شهرداری ارائه می شود.

وی ادامه داد: در سال جاری مأموریت جدید به شهرداری محول شده تا علاوه حمل و نقل زائران در استان در خارج از مرز جابه جایی زائران از مرز تا برخی شهرهای نزدیک عراق انجام شود.

محمودی بیان کرد: بسیج شهرداری به همراه دیگر بخش های شهرداری به عنوان مجری، کار را آغاز کرده اند تا زیرساخت ها، خدمات، حمل و نقل دیگر مسائل برای راهپیمایی زائران در کوتاه ترین زمان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به زائران حسینی در شهرهای مسیر مرز چذابه

ارائه خدمات به زائران حسینی در شهرهای مسیر مرز چذابه