راه آهن رشت-کاسپین و سریال وعده های ریلی بی پایاناتمام پروژه ریلی رشت به کاسپین آنقدر توسط مسؤولان ملی و محلی وعده داده شده که مردم و کارشناسان را به این باور داشته که وعده دهندگان اشرافیت لازم در ابعاد مختلف کارشناسی فنی و تخصیص اعتبارات را ندارند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، روایت اهمیت تکمیل خط ریلی رشت به کاسپین در باب اتصال کریدور شمال به جنوب آنقدر برای مردم گیلان تکراری شده که تنها شنیدن سوت قطار (نه وعده های افتتاحی) در این مسیر برایشان مهم است. تنها با مشاهده وعده های مسؤولان در سده جدید و حجم وعده های خسته کننده به میزان عزم ملی در اتمام این پروژه ریلی را بررسی کرد. وعده ای که در دولت قبل هم محقق نشد اوایل مردادماه سال 1400 محمد اسلامی وزیر وقت راه و شهرسازی دولت روحانی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی زیرسازی راه آهن رشت-کاسپین گفته بود که طبق برنامه زمان بندی پیش بینی کرده بودیم پروژه مذکور تا پایان شهریور امسال آماده شود، اما در شرایطی قرار گرفتیم که موانع متعدد تأخیرهای ناخواسته ای را به این پروژه منتقل کرده است. وی با اشاره به پیشرفت 80 درصدی زیرسازی این خط آهن، گفته بود که مصالح لازم برای روسازی آماده است، لذا انتظار می رود باقی مانده مسیر را با مشارکت همه دستگاه ها و همراهی مردم تا پیش از زمستان همان سال به سرانجام برسد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |