مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 20:152023-07-13اقتصادي

توان داخل برای تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت استفاده می شود


مدیر پشتیبانی، ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران گفت: توان داخل برای تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برزو قنبری عصر پنجشنبه در نشست شورای پژوهش، فناوری و تجاری سازی شرکت ملی نفت ایران با محوریت بررسی پروژه های پژوهشی شرکت نفت و گاز پارس، در عسلویه اظهار داشت: شرکت ملی نفت و این مدیریت، دبیرخانه تولید بار اول وزارت نفت است.

وی اضافه کرد: نیازهای فناورانه و چالش های موجود در شرکت های عملیاتی و تابعه، پس از ارسال به شرکت ملی نفت، تجزیه، تحلیل و اولویت بندی می شوند که این موضوع می تواند به جلوگیری از تکرار و همچنین تسریع در فرآیندهایی که از اولویت بالاتری در زمینه پایداری و استمرار تولید برخوردارند، کمک کند.

مدیر پشتیبانی، ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: پروژه های تولید بار اول بر مبنای نیازهای احصا شده و در همکاری با شرکت های تابعه تعریف و مشخص می شوند.

وی گفت: در همین زمینه، موضوع ساخت داخل برخی پروژه های پیشنهادی شرکت نفت و گاز پارس و دیگر شرکت های تابعه و همچنین تجهیزاتی که 14 قلم از آن ها در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شده، در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان داخل برای تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت استفاده می شود

توان داخل برای تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت استفاده می شود