مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-06اقتصادي

سلامت روان کارگران کارخانه ها زیر ذره بین وزارت کار


مدیرکل خدمات اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وظیفه مند شدن 18 سازمان، وزارتخانه و نهاد در برنامه ملی پیشگیری از اعتیاد جامعه کار و تولید، - هادی بهداد، مدیرکل خدمات اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برنامه های وزارت کار برای پیشگیری از اعتیاد در میان جامعه کار و تولید، اظهار کرد: با بهره گیری از تجربیات گذشته برنامه ای را برای پیشگیری از شیوع اعتیاد در میان جامعه کار و تولید طراحی کردیم.

وی افزود: برنامه ملی کاج( کاربست شیوع شناسی اعتیاد در جامعه کار و تولید) که در سال 1395 اجرا شد را بازنگری کردیم تا گام های موثری در جهت پیشگیری، شناسایی و درمان افراد دارای اعتیاد در محیط های کارگری برداریم.

مدیرکل خدمات اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در تلاشیم تا در طرح جدید پیشگیری از آسیب های اجتماعی جامعه کار و تولید برنامه ای را تدوین کنیم و تا سال 1404 میزان شیوع اعتیاد در جامعه و تولید را کنترل و کاهش دهیم.

وی با اشاره به ویژگی های برنامه ملی کاج گفت: در طرح جدید برنامه ملی کاج است قرار است علاوه بر اجرای برنامه های پیشگیرانه و درمان کارگران خانواده آن ها را نیز در طرح ببینیم و در سطوح مختلف آموزش های همگانی ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان کارگران کارخانه ها زیر ذره بین وزارت کار

سلامت روان کارگران کارخانه ها زیر ذره بین وزارت کار