مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-19سياسي

توصیه معاون سازمان صدا و سیما به مدیرکل جدید مرکز ایلام


مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: درب صداوسیما باید به روی دانشگاهیان و فعالان فرهنگی، نخبگان و تحصیل کرده ها باز باشد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: درب صداوسیما باید به روی دانشگاهیان و فعالان فرهنگی، نخبگان و تحصیل کرده ها باز باشد.

حسن عابدینی در مراسم معارفه ی ناصر بهرام به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرز ایلام، اظهار کرد: رسانه یکی از مراکز کانونی در جنگ نرم است و رهبر کبیر انقلاب برای صداوسیما موضوع دانشگاه بودن را قائل شده و ما سالیان سال این مسئولیت را داشته ایم که زمینه را برای ارتقاء افکار عمومی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات پاییز همه دنیا جمع شده بودند و همه ابزارهای سیاسی، اقتصادی و دیپلماسی و امنیتی را آوردند بلکه بتوانند جمهوری اسلامی را به زانو در بیاورند اما نتوانستند، تصریح کرد: رسانه در اینجا نقش بسیار تأثیرگذاری دارد و رهبر معظم انقلاب علاوه بر موضوع دانشگاه بودن صداوسیما سه وظیفه دیگر را هم برای ما تعیین کردند و فرمودند شما باید قرارگاهی باشید برای ایجاد امید در جامعه، باید آوردگاهی باشید برای مبارزه با فتنه ها و باید آسایشگاهی برای ارائه جلوه های بصری و زیبایی ها باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه معاون سازمان صدا و سیما به مدیرکل جدید مرکز ایلام

توصیه معاون سازمان صدا و سیما به مدیرکل جدید مرکز ایلام