مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-16سياسي

استاندار تهران: فرمانداران برای افزایش مشارکت مردمی در بازسازی عتبات تلاش کنند


فرمانداران برای تأمین پول حلال و افزایش مشارکت مردمی در بازسازی عتبات عالیات تلاش مضاعف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در همایش سالانه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران که ظهر امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: جلسات ستاد باید کاربردی تر شود و از مسائل کلان بیرون بیاییم و هدف ما به نتیجه رساندن تلاش ها و عملیاتی کردن ارزش های دینی باشد.

  وی گفت: کمک در بازسازی ستاد عتبات فقط ساخت بنا نیست بلکه ارزش آفرینی دینی و مذهبی است که با مشارکت های مردمی شکل می گیرد لذا باید از طریق ظرفیت های ستاد، مشارکت های عمومی را بالا ببریم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه در بحث بازسازی عتبات برای الگوسازی باید تلاش کنیم، ادامه داد: آثار معنوی نمادها در ساخت وسازهای عتبات باید مورد توجه ویژه باشد.

  فخاری اضافه کرد: تکمیل صحن حضرت زینب(س) و امام حسن(ع) در دست اقدام است اما با ساخت وسازها در عتبات به واقع باید برای نمادسازی و الگوسازی و آرامش و آسایش زوار تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم زواری که به کربلا و نجف مشرف می شوند، برای اسکان بانوان مشکل داشتیم که با مشارکت های مردم و برنامه ریزی های لازم ظرفیت توسعه حرم ها ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: فرمانداران برای افزایش مشارکت مردمی در بازسازی عتبات تلاش کنند

استاندار تهران: فرمانداران برای افزایش مشارکت مردمی در بازسازی عتبات تلاش کنند