مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-15ورزشي

فدراسیون اتومبیلرانی مجوزی برای فعالیت در خودروهای کلاسیک ندارد


رییس حوزه اتومبیلرانی آذربایجان شرقی گفت: فدراسیون اتومبیلرانی و هیات های ورزشی این فدراسیون در استان ها، هیچ مجوزی برای فعالیت خودروهای کلاسیک و سافاری ندارند.

- بهنام صمدی در حاشیه گردهمایی خودروهای کلاسیک در تبریز به خبرنگار مهر گفت: گردهمایی خودروهای کلاسیک به همت انجمن وسایل نقلیه تاریخی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی به مناسبت روز خانواده با حضور 70 خودرو کلاسیک در تبریز برگزار شد.

رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان افزود: کانون با قدمتی 88 ساله از سال 1314 به عنوان متولی اتومبیلرانی در کشور فعالیت داشته و نماینده اصلی و رسمی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (Fia) و فدراسیون جهانی گردشگری (Ait) در ایران است.

صمدی ابراز داشت: در سال 1370 طی تفاهمی با فدراسیون اتومبیلرانی فعالیت های ورزشی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به فدراسیون واگذار شده و اساس تشکیل فدراسیون هم همین مأموریتی بوده که از سوی کانون واگذار شده است.

وی گفت: فدراسیون اتومبیلرانی به نوعی فرزند کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می باشد، به دوستان فدراسیون و هیئت استان توصیه می کنیم که از طرح ادعاهای بی پایه و حاشیه سازی های بی مورد علیه کانون خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون اتومبیلرانی مجوزی برای فعالیت در خودروهای کلاسیک ندارد

فدراسیون اتومبیلرانی مجوزی برای فعالیت در خودروهای کلاسیک ندارد