مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:002023-07-01فناوري

محدودیت های جدید ایلان ماسک برای توییتر در پی اختلال های گسترده


شبکه اجتماعی توییتر ساعاتی پیش با اختلال مواجه شد.

اتفاقی که هجمه ها و انتقادات کاربران از ایلان ماسک، مالک این شبکه اجتماعی را به دنبال داشته است و باعث شد وی در توییتی از محدودیت های جدید برای توییتر خبر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، ساعاتی پیش شبکه اجتماعی توییتر با اختلال جهانی روبرو شد.

 بر اساس گزارش ایندپندنت، تعداد کسانی که در سایت Down Detector به اختلال و مشکلات توییتر اشاره کرده اند مرز سه هزار نفر را رد کرده است.

کاربران این شبکه اجتماعی می گویند امکان مشاهده توییت ها و رفرش کردن تایم لاین وجود ندارد و دنبال کنندگان نیز ناپدید شده اند.

در مقابل، ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی توییتر، در توییتی ریشه این مشکل را دیتا اسکرپینگ و دستکاری سیستمی اعلام کرد و از اعلام محدودیت برای مبارزه با این اختلال خبر داد.

به گفته وی، حساب های کاربری تایید شده محدود به خواندن 6000 پست در روز می شوند.

همچنین حساب های تایید نشده نمی توانند بیش از 600 پست در روز مشاهده کنند و حساب های تایید نشده جدید نیز تنها 300 پست در روز را در تایم لاین خود خواهند دید.

دیتا اسکرپینگ روشی است که برخی از آن برای استخراج اطلاعات از یک وب سایت استفاده می کنند و یک راه معمول مبارزه با آن این است که ارسال و درج محتوا در صفحات وب را محدود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های جدید ایلان ماسک برای توییتر در پی اختلال های گسترده

محدودیت های جدید ایلان ماسک برای توییتر در پی اختلال های گسترده