مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-25اقتصادي

مدیریت شهری در مورد پسماند صنعتی وظیفه ای ندارد


نماینده شورای شهرستان زنجان در شورای اسلامی استان گفت: مدیریت شهری در قبال مدیریت پسماند شهر تعهد دارد، پسماند صنعتی باید توسط نهادهای مرتبط پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید نجفی صبح یکشنبه در جلسه شورای اسلامی استان که با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان برگزار شد، گفت: وجود شهرک های صنعتی در جوار شهر زنجان و نبود کمربندی مناسب در این شهر را از دلایل تخریب آسفالت و ایجاد مشکل برای شهرداری بر شمرد.

وی افزود: با ایجاد کمربندی های جدید، اتصال ریل به شهرک صنعتی و نیز ایجاد منطقه اقتصادی، بسیاری از این مشکلات مرتفع خواهد شد.

نماینده شورای شهرستان زنجان در شورای اسلامی استان همچنین به چالش های ایجاد شده ناشی از پسماند کاسپین اشاره و با یادآوری اینکه باید این معضل سریع تر مرتفع شود، ادامه داد: مدیریت شهری در قبال مدیریت پسماند شهر تعهد دارد، نه پسماند صنعتی.

نجفی از برنامه ریزی شهرداری برای ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم کالاهای اساسی با همکاری جهاد کشاورزی خبر داد و آن را موجب مهار و تعدیل قیمت ها بر شمرد.

معادن باعث تخریب راه ها و منابع طبیعی منطقه شده است نماینده شهرستان خدابنده در شورای اسلامی استان نیز گفت: معادن باعث تخریب راه ها و منابع طبیعی منطقه شده است، در حالی که قرار بود عصای دست مردم باشند ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری در مورد پسماند صنعتی وظیفه ای ندارد

مدیریت شهری در مورد پسماند صنعتی وظیفه ای ندارد