مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-06ورزشي

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور در ارومیه برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور در ارومیه در بخش مردان از 17 لغایت 21 تیرماه برگزار می - ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور در ارومیه در بخش مردان از 17 لغایت 21 تیرماه برگزار می علی مطهری 15 تیر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ورزشگاه شهید رجایی برگزار شد، با اشاره به اینکه این مسابقات در ورزشگاههای 3هزار نفری ارومیه و سالن های مجتمع ورزشی شهید رجایی برگزار می شود، اظهار کرد: 480نفر در قالب 32 تیم در این مسابقات حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یاد آور شد: این دوره از مسابقات در قالب یادواره شهید ابراهیم همت و با شعار معلم ورزشکار، معلم امید آفرین و مدرسه بانشاط برگزار می شود.

وی افزود: در سایر رشته های ورزشی که در استان های مختلف برگزار می شود نیز از آذربایجان غربی در رشته فوتسال به کرمان، بستکبال 4نفره و تنیس به مشهد، والیبال بانوان به شیراز ، تنیس و بدمینتون بانوان به تبریز ورزشکار اعزام شدند.

مطهری در خصوص فعالیت های حوزه ورزش آموزش و پرورش استان در سال گذشته نیز خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی گذشته 14 سالن ورزشی تجهیز، 4 سالن ورزشی در میاندوآب و مهاباد و نواحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور در ارومیه برگزار می شود

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور در ارومیه برگزار می شود