مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-03فرهنگي

کمبود نیرو مانع بازگشایی خانه فرهنگ خرمدشت است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نیروی خانه فرهنگ خرمدشت، نیروی شرکتی بوده و بعد از اتمام قرار داد به دلیل سهمیه کم کسی را نتوانسته ایم برای این خانه فرهنگ جذب کنیم.

- حسین فائزی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعطیلی خانه فرهنگ خرمدشت اظهار کرد: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با کمبود نیروی جدی روبرو هستیم و طی دو سال گذشته و امسال حدود 25 درصد نیروهای این اداره کل بازنشسته خواهند شد.

وی بیان کرد: تعدادی از خانه های فرهنگ استان قزوین نیز دارای این مشکل هستند و علاوه بر خرمدشت در شال و دانسفهان نیز این مشکل را داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: نیروی خانه فرهنگ خرمدشت، نیروی شرکتی بوده و بعد از اتمام قرار داد به دلیل سهمیه کم نیروهای شرکتی این اداره کل کسی را نتوانسته ایم برای این خانه فرهنگ استخدام کنیم.

وی تصریح کرد: امسال دو مرحله فراخوان واگذاری برای خانه فرهنگ خرمدشت داشتیم و انتظار داشتیم مردم خرمدشت در این واگذاری شرکت کنند اما درخواستی برای ما ارسال شد.

فائزی بیان کرد: در صحبتی که با بخشدار خرمدشت داشتیم مقرر شد در صورت همراهی شهرداری خرمدشت، نیرویی اگر به فرهنگ و ارشاد مأمور شود در فاصله کوتاهی این فرهنگسرا قابلیت بازگشایی داشته و می تواند بهتر از قبل خدمات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیرو مانع بازگشایی خانه فرهنگ خرمدشت است

کمبود نیرو مانع بازگشایی خانه فرهنگ خرمدشت است