مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-17ورزشي

10 هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود


واگذاری زمین و ساخت مسکن برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه دارد و 10 هزارواحد مسکونی در این استان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله ابراهیم رییسی عصر دوشنبه در دیدار با مردم کهگیلویه و بویراحمد در ورزشگاه تختی شهر یاسوج افزود: مشکلات و مسائل استان قبل از سفر بررسی شده و اشتغال و مشکل مسکن از جمله مشکلات در استان است.

وی با بیان اینکه آمار بیکاری در استان کاهش یافته اما همچنان موضوع در دستور کار ما قرار دارد، گفت: رفع بیکاری از مسائل محوری است و دولت همچنان برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری تلاش می کند.

رییسی با بیان اینکه در این دور سفر برای زیر ساخت های ارتباطی استان و جاده های مواصلاتی بودجه ویژه ای پیش بینی شده است، گفت: این امر سبب کاهش سوانح و توسعه گردشگری می شود.

وی تصریح کرد: در این سفر، جاده پاتاوه- دهدشت به بهره برداری می رسد.

رییس جمهور با بیان اینکه در این سفر سد چم شیر به بهره برداری رسید، گفت: تکمیل سریع سد تنگ سرخ نیز باید دنبال شود و عقب ماندگی ها جبران شود تا این سد بتواند در خدمت مردم قرا بگیرد.

وی اظهار داشت: مسئولان بدانید ما امروز در دولت و دستگاه های اداری نیازمند کار و مدیریت جهادی هستیم و همانگونه که با کار جهادی کارخانه قند یاسوج احیا شد، باید توسعه استان سرعت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

10 هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود