مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-02فرهنگي

ایفای نقش روزبه حصاری در «جریان»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزبه حصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از حضور در بیش از 10 اثر نمایشی همچون «مرگ در می زند»، «تقدیر باران» و «بالاخره این زندگی مال کیه» به زودی با نمایش «جریان» به صحنه تئاتر باز می گردد.

- روزبه حصاری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با نمایش جریان به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی روی صحنه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزبه حصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از حضور در بیش از 10 اثر نمایشی همچون مرگ در می زند ، تقدیر باران و بالاخره این زندگی مال کیه به زودی با نمایش جریان به صحنه تئاتر باز می گردد.

جریان به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی درباره مصطفی، سردبیر مجله ای است که علیه یک جریان مقاله ای می نویسد و در پی این اتفاق ماجرا های نمایش شکل می گیرد.

انگار همیشه یک جریان رو به رویت ایستاده یا باید رو به رویش بایستی یا باید بگذاری از روی تو رد بشود… محمد کاظم تبار مجری طرح و حسن جودکی مدیر تولید این اثر هستند.

روزبه حصاری، صالح لواسانی، محمد نیازی، مهدی رحیمی سده، مازیار مهرگان، فرزاد تجلی، حسین ثمری و ضحی رجایی (بازیگر خردسال) بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این نمایش قطعی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایفای نقش روزبه حصاری در «جریان»

ایفای نقش روزبه حصاری در «جریان»