مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:372023-07-06فرهنگي

تجلیل و رونمایی از آثار نویسندگان گچساران برگزار شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: برای دومین سال متوالی در روز پاسداشت قلم تجلیل و رونمایی از آثار نویسندگان این شهرستان برگزار شده است.

- اورنگ نارکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: آیین تجلیل و رونمایی از آثار نویسندگان شهرستان گچساران برگزار شد.

وی بیان کرد: برای دومین سال متوالی در روز پاسداشت قلم تجلیل و رونمایی از آثار نویسندگان شهرستان گچساران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: در این آیین از 11 نویسنده تجلیل و از 14عنوان کتاب آنها در قالب های دفاع مقدس، شعر و ادبیات، موسیقی، اقتصاد ،آموزش و پرورش، علمی و دانشگاهی رونمایی شد.

نارکی عنوان کرد: از اکبر دهبان نژادیان با اثر تلواره خیال، سید جاسم دانشور( بیستون عشق)،مریم پناهنده گیر(زن ها معرکه اند)، سارا کاییدی( مدیریت تحول ، مبانی توسعه سازمانی)،مصطفی مبارکی ( ماله بار)احمد پرواز (گُل و نِی )،سید مرتضی رضایی( توسعه استراتژیک منابع انسانی، روش تحقیق کاربردی و چالش های اخلاقی پژوهش) تجلیل شد.

وی گفت: از فاطمه گرجی پور( آموزش و پرورش محور توسعه پایدار)خورشید بخشایی (رویای خیس خورشید)،پری طیبی پور(رقص خاکستری برگ های بلوط)سمیه محمدی (ابَر مردان ایل) قرابت معنایی و تناسب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل و رونمایی از آثار نویسندگان گچساران برگزار شد

تجلیل و رونمایی از آثار نویسندگان گچساران برگزار شد