مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-25بين الملل

پایان یک زلزله سیاسی در روسیه


پایان شورش فرمانده واگنر در روسیه و ارتقای قدرت نیروهای مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: شورش روز گذشته فرمانده شبه نظامیان واگنر که توسط رییس جمهور روسیه به خیانت بزرگ تعبیر شده در کنار میانجی گری بلاروس و پایان یافتن کودتا، باعث شد توجه رسانه های جهان به تحولات روسیه جلب شود.

از سوی دیگر تحولات منطقه به ویژه ایستادگی نیروهای مقاومت فلسطین و ساکنان بلندی های اشغالی جولان سوریه مقابل صهیونیست ها، بیانگر حرکت به سمت ایجاد یک منطقه جدید و نقشه جدید به دور از نقشه ترسیم شده از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی است.

روزنامه القدس العربی در هفته نامه خود که روزهای یکشنبه منتشر می شود در خصوص فلسطین نوشت: می توان گفت یکی از مهم ترین تحولات عرصه فلسطین در شرایط کنونی به ویژه در جریان تحولات شمال کرانه باختری، کاهش توان نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی مخصوصاً در نبرد اردوگاه جنین و نابلس و سراسر فلسطین اشغالی است.

در مقابل اما، نیروهای مقاومت فلسطین، روش های خود را ارتقا و تجهیزات خود را توسعه داده اند.

استفاده از بمب ها برای تخریب و نابودی نفربرهای ارتش رژیم صهیونیستی که افتخار صنعت نظامی این رژیم و آمریکا به شمار می رود و یا استفاده از بالگرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان یک زلزله سیاسی در روسیه

پایان یک زلزله سیاسی در روسیه