مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-17اقتصادي

افتتاح نخستین مرکز توانبخشی جسمی حرکتی در ایلام


همزمان با بزرگداشت هفته بهزیستی نخستین مرکز روزانه جسمی، حرکتی در ایلام با ظرفیت ارائه خدمات برای 50 نفر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسین نورعلیوند مدیر کل بهزیستی ایلام عصر دوشنبه در آیین افتتاح این مرکز گفت: همزمان با بزرگداشت هفته بهزیستی نخستین مرکز روزانه جسمی، حرکتی با عنوان آویژه افتتاح شد و این مرکز با ظرفیت پذیرش 50 نفر خدماتی در زمینه های فیزیوتراپی،کار درمانی، روانشناسی و غیره به افراد دارای معلولیت جسمی، حرکتی ارایه می کند.

وی افزود: این مرکز با دریافت یارانه از بهزیستی بصورت بخش خصوصی با نظارت بهزیستی فعالیت داشته و بصورت رایگان به جامعه هدف ارایه خدمت خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: از مجموع بیش از 17 هزار معلول استان بیش از پنج هزار نفر معلولیت جسمی، حرکتی دارند در کنار مسایل ژنتیکی حوادث و سوانح از عمده ترین علل معلولیت جسمی، حرکتی در این استان است.

وی یادآور شد: با احتساب این مرکز، اکنون 17 مرکز روزانه خدمات دهی به معلولان شامل حرفه آموزی، کارگاه تولیدی، خانواده و کودک کم شنوا، اتیسم و آموزشی توانبخشی به افراد دارای معلولیت خدمات ارایه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این مرکز با حضور مدیر و اعضای شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مرکز توانبخشی جسمی حرکتی در ایلام

افتتاح نخستین مرکز توانبخشی جسمی حرکتی در ایلام