مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-21سياسي

تبیین پیام نهضت عاشورا از مهمترین وظایف محبان اهل بیت(ع) است


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار، ظلم و فساد از اهداف قیام امام حسین(ع) بود، گفت: تبیین پیام نهضت عاشورا از مهمترین وظایف محبان اهل بیت(ع) است.

- آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار، ظلم و فساد از اهداف قیام امام حسین(ع) بود، گفت: تبیین پیام نهضت عاشورا از مهمترین وظایف محبان اهل بیت(ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار، ظلم و فساد از اهداف قیام امام حسین (ع) بود، اظهار کرد: تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) و رساندن پیام نهضت عاشورا از مهمترین وظایف محبین و علاقمندان اهل بیت (ع) است.

امام جمعه آستارا با بیان آیاتی از سوره مبارکه فجر به سرگذشت دو قوم طغیانگر عاد و ثمود و همچنین ظلم و جنایت فرعون اشاره کرد و گفت: در هر دوران و زمانی حاکمان مستکبر و طاغوت های ظالم و فاسدی وجود دارند که مبارزه با آنان وظیفه و رسالت مؤمنان و اولیای الهی است.

وی با بیان اینکه در هیچ دورانی مانند امروز، مستکبران از چنین امکاناتی برای ظلم بهره مند نبردند، افزود: ظالم ترین طاغوت ها در دوران ما قرار دارند، شیطان نیز هیچگاه چنین زمینه هایی برای وسوسه و انحراف مردم در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین پیام نهضت عاشورا از مهمترین وظایف محبان اهل بیت(ع) است

تبیین پیام نهضت عاشورا از مهمترین وظایف محبان اهل بیت(ع) است