مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-13سياسي

نماینده عراقی: آمریکا عامل اصلی مشکلات عراق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عدنان فیحان رییس فراکسیون پارلمانی «الصادقون» امروز پنجشنبه به شدت از توطئه های آمریکا علیه عراق انتقاد کرد و گفت که این کشور عامل اصلی بدبختی و مشکلات عراق است.

- رییس فراکسیون پارلمانی الصادقون ، با اشاره به اینکه آمریکا عامل اصلی بدبختی عراق است، از مقام معظم رهبری و حمایت های جمهوری اسلامی ایران از بغداد قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عدنان فیحان رییس فراکسیون پارلمانی الصادقون امروز پنجشنبه به شدت از توطئه های آمریکا علیه عراق انتقاد کرد و گفت که این کشور عامل اصلی بدبختی و مشکلات عراق است.

فیحان با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: از مهمترین نیاز های مرحله کنونی، آگاهی اجتماعی و سیاسی ملت عراق در برابر افکار منحرف و رقابت سیاسی است که برخی از آن به عنوان وسیله ای برای بقای خود در [قدرت]استفاده می کنند.

این افراد، از مشکلات مردم سوء استفاده می کنند .

وی با بیان اینکه این افراد با طرح اظهارات و افکار مسموم در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای برای ایجاد اختلاف و فتنه افروزی بین عراق و جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند، تصریح کرد: این افراد چشم خود را به روی اقدامات آمریکا و دنباله روان آن بسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عراقی: آمریکا عامل اصلی مشکلات عراق است

نماینده عراقی: آمریکا عامل اصلی مشکلات عراق است