مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-02سياسي

اهدای جهیزیه به نوعروسان بهشهری در دهه ولایت و امامت


رییس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت 9 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا می شود.

- موسی جباری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر اظهار کرد: کمیته امداد توجه به نیاز نیازمندان را با قوت در دستور کار دارد و تلاش برای توانمندسازی افراد تحت پوشش از رویکردهای مهم ماست.

وی افزود: در طول سال مناسبت های مختلف اهدای جهیزیه به عنوان یک بخش از نیاز خانوارهای تحت پوشش در دستور کار است و در دهه ولایت و امامت ماه تلاش داریم تا با تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان زمینه آغاز زندگی مشترک زوجین را با خوشی و خرمی فراهم کنیم.

جباری خاطرنشان کرد: این جهیزیه ها شامل 5 قلم کالای اساسی زوجین بوده که شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است.

رییس کمیته امداد شهرستان بهشهر یادآور شد: کمیته امداد برای تدارک این جهیزیه ها تلاش دارد تا با تقدیم این اقلام زوجین بتوانند بخش اصلی نیازمندی های خود را در آغاز زندگی مشترک تأمین کنند.

وی اظهار کرد: مهمترین هدف اهدای جهیزیه در طول سال و به مناسبت های مختلف کمک به توسعه و ترویج ازدواج آسان و همچنین تحکیم بنیان خانواده در ابتدای زندگی زوجین و تلاش برای داشتن زندگی سالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جهیزیه به نوعروسان بهشهری در دهه ولایت و امامت

اهدای جهیزیه به نوعروسان بهشهری در دهه ولایت و امامت