مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-26سياسي

لزوم ساخت تصفیه خانه های فاضلاب در بیمارستان های مرکز لرستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر لزوم ساخت تصفیه خانه های فاضلاب در بیمارستان های مرکز این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام دلفان امروز دوشنبه در نخستین نشست شورای سیاستگذاری حوادث، بلایا و پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح اهمیت مدیریت حوادث، بلایا و پدافند غیرعامل در دانشگاه، آموزش مهار حوادث را مهم ترین سرفصل برای ورود کارکنان برای پیشگیری و کنترل بلایا دانست.

وی با ابراز رضایت از فعالیت های ثمر بخش مدیر پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی حضور وی در این مسند را باعث ارتقا یافتن مباحث پدافندی در دانشگاه دانست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر لزوم پیشگیری از بلایا و حوادث و شناخت عوامل خطر ساز در مراکز درمانی و اداری، اولویت بندی ها بر اساس شناخت از عوامل خطر زا، شناخت بخش های پر خطر، فراهم کردن امکانات اعلام خطر بر اساس استانداردهای روز، بحث سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب و دیزل ژنراتورها، تصفیه خانه های فاضلاب بیمارستانی، نصب دستگاه های اکسیژن ساز در بیمارستان ها و… تاکید کرد.

دلفان، ساخت تصفیه خانه های فاضلاب بیمارستانی در مراکز استان را ضروری دانست و دستورات لازم برای بررسی امکان ساخت آن را به مدیران مربوطه در قالب مصوبه ای اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساخت تصفیه خانه های فاضلاب در بیمارستان های مرکز لرستان

لزوم ساخت تصفیه خانه های فاضلاب در بیمارستان های مرکز لرستان