مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-29سياسي

امت واحده اسلامی در سایه عمل به حدیث ثقلین محقق می شود


امام جمعه یزد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به یکپارچگی امت اسلامی گفت: امت واحده اسلامی در سایه عمل به حدیث ثقلین محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد، با تبریک روز عید قربان به عنوان عید فداکاری و جهاد نفس و کوشش و جدیت برای طی مسیر الهی اظهار داشت: در آیه 200 سوره آل عمران، به مؤمنان در همه امور صبر و مقاومت توصیه شده که بر این اساس مردم در همه امور باید در کنار یکدیگر در سختی ها، فرایض و سایر امور زندگی مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن این است که برای حکومت خود، مردم را ضعیف کنند، افزود: دشمن برای رسیدن به این هدف، مردم را فرقه فرقه می کنند تا از این تفرق، به نفع خود سوء استفاده کنند.

ناصری ادامه داد: غربی ها کشورهای دیگر را فقیر نگه می دارند تا مسلط بر ما باشند و این اقدام آنها در کشورهای اسلامی پررنگ تر است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: دشمن در مورد جوانان و مردان به شکل جدی وارد عمل شده و آنها را از نظر اقتصادی، اخلاقی، دینی و فرهنگی عقب نگه می دارند.

ناصری تاکید کرد: بر اساس آیات قرآن رابطه با ائمه و امام و ولایت مورد توجه قرار گرفته و امروز چون می خواهند رابطه بین دین و مردم را قطع کنند، آنها را از مسیر ولایت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت واحده اسلامی در سایه عمل به حدیث ثقلین محقق می شود

امت واحده اسلامی در سایه عمل به حدیث ثقلین محقق می شود