مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:312023-07-17اجتماعي

هشدار به مسافران شهرهای شمالی در مورد خطرات جوی/ توضیحات پلیس راهور


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به اینکه در فصل سفر قرار داریم، از مردم و مسافران می خواهیم که تا مساعد شدن شرایط جوی در سفر به استانهای شمالی به خصوص استان مازندان جوانب احتیاط را رعایت کنند.

- جی پلاس؛ رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شرایط نامساعد جوی و پیش بینی بارندگی در استان های شمالی کشور و لغزندگی جاده ها نسبت به سفر به این استان ها هشدار داد.

سرهنگ احمد شیرانی امروز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه در فصل سفر قرار داریم، از مردم و مسافران می خواهیم که تا مساعد شدن شرایط جوی در سفر به استانهای شمالی به خصوص استان مازندان جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی به هشدارها و اطلاعیه های جوی در خصوص بارش فصلی باران اشاره کرد و از مسدود شدن محور هراز از صبح امروز خبر داد و گفت: این انسداد تا فردا سه شنبه ادامه خواهد داشت و ممکن است متناسب با شرایط برنامه انسداد تغییر کند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: با توجه به شرایط تابستانه و خشک ارتفاعات، حتی بارش های اندک باران می توانند منجر به ایجاد سیلاب و یا ریزش سنگ در محورهای کوهستانی شوند که برای جلوگیری از حوادث احتمالی از مردم می خواهیم نهایت رعایت مسائل ایمنی را در سفر در نظر بگیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به مسافران شهرهای شمالی در مورد خطرات جوی/ توضیحات پلیس راهور

هشدار به مسافران شهرهای شمالی در مورد خطرات جوی/ توضیحات پلیس راهور