مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14سياسي

زنان و دختران محجبه در مقابل بی حجابی کوتاه نیایند


باید بانوان محجبه در مقابل بی حجاب ها کوتاه بیایند و لازم است دختران ایرانی و اسلامی قافیه را نبازند و اجازه ندهند فکر مخالف امر خدا خود را ظاهر کند.

- شهرکرد_امام جمعه موقت شهرکرد گفت:باید بانوان محجبه در مقابل بی حجاب ها کوتاه بیایند و لازم است دختران ایرانی و اسلامی قافیه را نبازند و اجازه ندهند فکر مخالف امر خدا خود را ظاهر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر روز جمعه در خطبه های نماز جمعه با اشاره به قرارگیری در ماه ذی احجه اظهار کرد: در این ماه مناسبت های نورانی داریم که هر کدام به عنوان یوم الله قلمداد می شوند.

وی با اشاره به نام گذاری امروز به عنوان روز خانواده تصریح کرد: خانواده کانون مقدسی است که خداوند متعال مقرر کرده بندگانش در آن بوجود بیایند و پرورش یابند.

فاطمی گفت: انسان اولین گام تربیت را در خانواده می بیند و شالوده تربیت در این کانون شکل می گیرد، منش و روش پدر و مادر و حتی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و سایر اعضا در شکل گیری شخصیت فرزندان تأثیر بسزایی دارد.

امام جمعه موقت شهرکرد بیان داشت: فرد نحوه سلوک، رفتار و زندگی خود را قدم به قدم در خانواده می آموزد و مسیر امرار معاش خانواده اهمیت بالایی دارد، آثار ناشی از خوردن مال حرام غیر قابل جبران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان و دختران محجبه در مقابل بی حجابی کوتاه نیایند

زنان و دختران محجبه در مقابل بی حجابی کوتاه نیایند