مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-15اقتصادي

استاندار چهارمحال و بختیاری: با تقویت دانش بنیان ها شاهد تحول در اقتصاد باشیم


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های بالای علمی و فناوری شرکت های دانش بنیان استفاده کرد، گفت: این شرکت ها باید تقویت شوند تا شاهد تحول در اقتصاد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه این جلسات برکات مطلوبی در توسعه اقتصادی استان، تحقق شعار سال و کاهش بیکاری دارد، گفت: اگر بخش خصوصی و بخش دولتی با یک دیگر همکاری کنند شاهد آثار موثری خواهیم بود.

  استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه لازم است از ظرفیت نمایندگان در بخش خصوصی استفاده شود، افزود: تنها با هم افزایی و خرد جمعی کار ها پیش خواهد رفت.

وی اضافه کرد: انتظاراتی وجود دارد که باید جزو مصوبات جلسات باشد و در آینده جزو محور ها، دولت گام های موثری در بحث تقویت دیپلماسی خارجی، عضویت شانگهای بعد از 18 سال و فعال کردن بخش اقتصادی وزارت خارجه برداشته است.

حیدری ادامه داد: کاهش استقراض از بانک مرکزی علی رغم فشار مشکلات، جلوگیری از اضافه برداشت برخی بانک ها، امید افرینی و فعال کردن اقتصاد دریا از دیگر اقدامات دولت بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که عمدتا کشورهای پیشرفته کشورهایی هستند که توانسته اند اقتصاد دریا را فعال و از آن استفاده کنند، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: با تقویت دانش بنیان ها شاهد تحول در اقتصاد باشیم

استاندار چهارمحال و بختیاری: با تقویت دانش بنیان ها شاهد تحول در اقتصاد باشیم