مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-09سياسي

یک نماینده: دولت رییسی برنامه شفافی برای مسکن ندارد


یک نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای نهضت ملی مسکن گفت: آمارها و نتایج نشان می دهد وضعیت تولید مسکن در این دولت نیز روند مطلوب و امیدوارکننده ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد: گزارش های ارائه شده، ما را به این موضوع امیدوار نکرده است که در ساخت 4 میلیون مسکن توفیق داشته باشیم.

ایری با بیان اینکه به نظر می رسد دولت سیزدهم نیز برای حوزه مسکن سیاست مدون و شفافی ندارد، ادامه داد: نگران هستم با این شیوه راهبری، شکل تعاملی که با بازیگران، مشارکت کنندگان و مداخله کنندگان عرصه مسکن وجود دارد، این روند نیز نتیجه بخش نباشد و پس از این دوره دولت نیز نتوانیم به عدد مشخصی در حوزه تولید مسکن برسیم.

متاسفانه هر کدام از سیاستگذاران و موثرین در بخش مسکن به سمت و سویی حرکت می کنند و منتظر هستند تا رییس جمهوری شخصا ورود کند.

 وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی صندوق ملی مسکن، افزود: در لایحه بودجه سال 1401 که توسط دولت تدوین شده بود برای صندوق ملی مسکن هیچ اعتباری در نظر گرفته نشده بود همچنین در لایحه بودجه سال 1402 نیز رقم ناچیزی منظور شده بود که تخصیص تمام اعتبار گنجانده شده در قانون بودجه سال جاری هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده: دولت رییسی برنامه شفافی برای مسکن ندارد

یک نماینده: دولت رییسی برنامه شفافی برای مسکن ندارد