مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-01سياسي

برای اجرای پروژه های شهر رشت به دنبال جذب اعتبارات ملی هستیم


شهردار رشت با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای هشت پروژه در این شهر گفت: به دنبال جذب اعتبارات ملی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم شوقی امروز شنبه در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به اینکه از همراهی و حمایت اعضای شورا بی نهایت ممنونم اظهار کرد: با حمایت هایی شورای شهر مسئولیت بنده بیشتری می شود.

وی با بیان اینکه در زمان اجرای این 8 پروژه از سایر برنامه ها نیز غافل نمی شویم، افزود: معتقدم اگر مدیریت ما خدا محور باشد یقیناً به سمت خدمات انسان محور حرکت می کنیم.

شهردار رشت با تاکید به اینکه آغاز این 8 پروژه بزرگ به معنای زیر سایه قرار گرفتن دیگر پروژه ها نیست، تصریح کرد: پیرامون اجرای یک سری پروژه های کوچک همچون پل پستک نیز جلساتی برگزار کردیم و در تلاشیم تا حداکثر در پاییز این پروژه به بهره برداری برسد و پروژه ژ پنج نیز زیر بار ماشین آلات به منظور عملیاتی شدن رفته است.

شوقی با اشاره به پروژه لاکان، بیان کرد: در حال تمدید قرار داد هستیم و این موارد را اعلام می کنم تا همه بدانند اجرای این 8 پروژه بزرگ عمرانی در روند دیگر پروژه ها خللی ایجاد نمی کند.

وی با تاکید به اینکه در تلاشیم تا از اعتباری ملی بهره مند شویم افزود: خوشبین هستم که این پروژه ها را حتی جلوتر از زمان مقرر اجرایی کنیم و از اعضای شورا تقاضا دارم صدایی که از بابت این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای پروژه های شهر رشت به دنبال جذب اعتبارات ملی هستیم

برای اجرای پروژه های شهر رشت به دنبال جذب اعتبارات ملی هستیم