مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-27اقتصادي

اختصاص 1200 میلیارد تومان به راه اندازی پتروشیمی ابن سینا


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی در پتروشیمی ابن سینا با قوت پیگیری می شود گفت: در هفته جاری یک هزار و 200 میلیارد تومان از مبلغ سرمایه گذاری به حساب بانک های همدان واریز می شود.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه خبر خوشی برای مردم دارم افزود: سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومان پتروشیمی ابن سینا در منطقه اقتصادی جهان آباد در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه بنا بود 20 هزار میلیارد تومان در بانک های همدان واریز شود افزود:  در اسفندماه سال پیش 650 میلیارد تومان به حساب بانک های همدان واریز شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در هفته جاری نیز یک هزار و 200 میلیارد تومان به حساب بانک های همدان واریز می شود.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه با قوت در حال اجراست گفت: پیش بینی می شود طی 36 ماه به اتمام برسد چراکه با سرعت هر چه بیشتر در حال پیگیری است.

حاجی بابایی به رفع موانع این پروژه تاکید کرد و افزود: مشکل زمین، آب و برق پروژه حل شده و مرحله دوم واریزی در دست انجام است.

پایان پیام/89033/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1200 میلیارد تومان به راه اندازی پتروشیمی ابن سینا

اختصاص 1200 میلیارد تومان به راه اندازی پتروشیمی ابن سینا