مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:262023-07-02سياسي

واگذاری 1000 قطعه زمین به خانواده های 3 فرزندی در بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر صبح امروز در آیین واگذاری زمین به خانواده های دارای 3 فرزند به بالا در تنگستان اظهار داشت: با تأکید استاندار بوشهر در تسریع دستورات رییس جمهور در شهرستان های 10 گانه استان بوشهر با فراهم شدن سازوکارهای لازم از جمله تهیه طرح، الحاق زمین و فرایند مصوبات کمیسیون و کارگروه های مختلف با حمایت فرمانداران و ائمه جمعه استان بوشهر، واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت شروع شده است.

وی با بیان اینکه در 2 شب گذشته قرارداد زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت در 3 شهرستان دشتی، کنگان و دیر منعقد شد افزود: 1000 قطعه زمین تا پایان دهه ولایت و امامت به مشمولان قانون جوانی جمعیت در 10 شهرستان استان بوشهر واگذار می شود.

احمد لطفی فرماندار تنگستان نیز با بیان اینکه واگذاری 100 قطعه زمین مسکونی در شهر و روستاهای تنگستان به مشمولان قانون جوانی جمعیت شروع شده است بیان داشت: این زمین ها هر کدام به مساحت 200 متر مربع است که بخشی در شهر اهرم و بخش دیگر در روستاها به خانواده های دارای 3 فرزند به بالا واگذار شد.

وی با اشاره به واگذاری 400 قطعه زمین به مشمولان این قانون تصریح کرد: امروز مرحله نخست واگذاری زمین های مسکونی در قالب 100 قطعه هر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 1000 قطعه زمین به خانواده های 3 فرزندی در بوشهر

واگذاری 1000 قطعه زمین به خانواده های 3 فرزندی در بوشهر