مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-19فرهنگي

روضه تک خطی روح الامین برای تابلوهای عاشورایی/ عرش بر زمین افتاد


حسن روح الامین به منظور بهره مندی مردم و هیات های عزاداری در ماه محرم، نسخه باکیفیت بالای آثار عاشورایی خود را به همراه روضه هایی تک خطی، منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن روح الامین هنرمند نقاش به منظور استفاده مردم و هیأت های عزاداری حضرت سیدالشهداء (ع) در ماه محرم، تمامی آثار محرم و عاشورایی خود را با کیفیت بالا و سایز اصلی منتشر کرد.

این هنرمند نقاش که از روز 21 تیرماه به انتشار آثار نقاشی خود که مرتبط با محرم و عاشورا هستند، مبادرت کرده، برای هر کدام از آثار نیز یک خط روضه یا قطعه شعری انتخاب و منتشر است.

اسامی این آثار که سال خلق آنها از 1388 تاکنون است و یک خط روضه آنها به شرح زیر است: بابا سال خلق: 1401 / ‏ یک خط روضه؛ زن غساله چه می دید که با خود می گفت: مادرت کاش به جای تو پسر می آورد! (شاعر: کاظم بهمنی) جوانان بنی هاشم سال خلق: 1393 / ‏یک خط روضه: بنا نبود که افت به مال ما بزنند؛ ‬ پسر بزرگ نکردم که دست و پا بزند (شاعر: علی اکبر لطیفیان) جُون سال خلق: 1393 / ‏‬ یک خط روضه: خوشا به حال غلامش، به آرزوش رسید، گذاشت آخرِ سر، روی پای مولا سر (شاعر: سیدحمیدرضا برقعی) اثر علی اکبر علیه السلام و رضیع الصغیر بعد عباس سال خلق: 1399 / ‏‬ یک خط روضه: یک لحظه ام شده به روی پای خود بایست / ‏ فریاد می زنند که پاشیده لشکرم (شاعر: حاج محمود کریمی) دیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روضه تک خطی روح الامین برای تابلوهای عاشورایی/ عرش بر زمین افتاد

روضه تک خطی روح الامین برای تابلوهای عاشورایی/ عرش بر زمین افتاد