مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-16سياسي

مسئولیت محاکمه عوامل ترور سردار سلیمانی با دولت عراق است


معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: شهید سلیمانی مهمان رسمی دولت عراق بود و این جنایت در خاک عراق روی داده است و مسئولیت پیگیری این جنایت بر عهده دولت عراق است که عوامل این ترور را محاکمه کند.

- معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: شهید سلیمانی مهمان رسمی دولت عراق بود و این جنایت در خاک عراق روی داده است و مسئولیت پیگیری این جنایت بر عهده دولت عراق است که عوامل این ترور را محاکمه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت امور بین الملل قوه قضاییه، کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در نشست هم اندیشی با جمعی از روسا و اساتید دانشگاه های عراق، با بیان اینکه تبادلات پژوهشی و دانشگاهی یکی از ابعاد مهم روابط علمی و فرهنگی کشورها است، گفت: گاهی اوقات اولویت روابط میان دو کشور به روابط سیاسی و اقتصادی معطوف می شود، در حالی که نباید از روابط علمی، پژوهشی و فرهنگی غافل شد.

غریب آبادی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع حقوق بشر، افزود: حقوق بشر یک موضوع بسیار مهم از منظر انسانی است که متاسفانه امروز به پدیده ای سیاسی تبدیل شده است، یعنی اگر روابط غرب با یک کشور خوب است دیگر نقض حقوق بشر در آن کشور مهم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت محاکمه عوامل ترور سردار سلیمانی با دولت عراق است

مسئولیت محاکمه عوامل ترور سردار سلیمانی با دولت عراق است