مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-13سياسي

آغاز نهضت بهره برداری از معادن عمیق / تمرکز انرژی اتمی بر استخراج مواد معدنی پرتوزا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم آغاز عملیات بهره برداری از محدوده «آنومالی یازده» مجتمع معدنی و صنعتی سپهبد شهید سلیمانی ساغند اردکان با اشاره به نقش «آنومالی یازده» در توسعه بهره برداری از معادن اظهار کرد: - رییس سازمان انرژی اتمی از آغاز نهضت بهره برداری از معادن عمیق خبر داد و گفت: استفاده از معادن عمیق به شکوفایی اقتصادی در صنعت معدن که همیشه مورد تاکید و اشاره مقام معظم رهبری بوده، منجر می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم آغاز عملیات بهره برداری از محدوده آنومالی یازده مجتمع معدنی و صنعتی سپهبد شهید سلیمانی ساغند اردکان با اشاره به نقش آنومالی یازده در توسعه بهره برداری از معادن اظهار کرد: عملیات امروز که با نام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز شد، دو پیام مشخص دارد؛ پیام نخست، تسهیل کردن سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت های درونی بوده که شرکت فولاد مبارکه سرمایه گذار این طرح است.

وی افزود: از این طریق می توانیم در تولید زنجیره ارزش نقش داشته باشیم و با فعال کردن آن از تولید ملی و گشایش در این عرصه پشتیبانی کنیم.

همزمان که سازمان انرژی اتمی ایران، مواد پرتوزا را استخراج می کند، همچنین به بهره برداری از عناصر همراه می پردازد و آن ها را در چرخه فرآوری قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت بهره برداری از معادن عمیق / تمرکز انرژی اتمی بر استخراج مواد معدنی پرتوزا

آغاز نهضت بهره برداری از معادن عمیق / تمرکز انرژی اتمی بر استخراج مواد معدنی پرتوزا