مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 02:102023-06-26بين الملل

نیروهای روس 65 تروریست را در سوریه از پای درآوردند


نیروهای روس 65 تروریست را در سوریه از پای درآوردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اولِگ گورینوف معاون مرکز روسی برای آشتی طرف های متخاصم در سوریه از انجام شدن حملاتی توسط نیروهای روس به مواضع و سنگرهای گروه های تروریستی در منطقه کاهش تنش ادلب خبر داد.

گورینوف شامگاه دوشنبه طی نشست خبری اعلام کرد که در این حملات، 4 پست فرماندهی و انبار تسلیحات گروه های تروریستی منهدم شده و 65 تروریست نیز از پای درآمدند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: شبه نظامیان گروه های افراطی فعال در منطقه کاهش تنش ادلب، دست از تلاش برای حمله به مناطق تحت کنترل دولت سوریه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و راکت اندازهای چندگانه برنمی دارند .

این مقام نظامی روس در سوریه گفت: در استان لاذقیه، که روز گذشته بر اثر حملات تروریست ها یک شهروند کشته و یک کودک زخمی شد، حملاتی [توسط نیروهای روس] با دقت بالایی به اهداف گروه های مسلح غیرقانونی در منطقه کاهش تنش ادلب انجام شد .

طبق این گزارش، گورینوف همچنین اضافه کرد: طی بیست وچهار ساعت گذشته نیز تروریست ها هشت مرتبه منطقه کاهش تنش ادلب را گلوله باران کردند .

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به 7 مورد تخلف پرواز هواپیماهای بدون سرنشین ائتلاف آمریکایی فقط طی یک روز، افزود: نقض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای روس 65 تروریست را در سوریه از پای درآوردند

نیروهای روس 65 تروریست را در سوریه از پای درآوردند