مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-20سياسي

365 کیلومتر از پروژه انتقال آب دریا به اصفهان اجرا شده است


استاندار اصفهان از اجرای دو سوم مسیر لوله گذاری طرح انتقال آب دریا به استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود 365 کیلومتر از مسیر پروژه ترانشه گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا مرتضوی ظهر پنجشنبه در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان هرند، با بیان اینکه پس از تشکیل دولت سیزدهم، رویکرد جدیدی در حوزه مدیریت کشور حاکم شد، اظهار داشت: این نگاه با رویکرد جهادی، تلاش مضاعف، توجه ویژه به مردم، ایجاد طیف گسترده از مردم در تصمیم گیری ها، تلاش و پویایی همراه است.

وی خاطرنشان کرد: این تلاش و پویایی در حضور ریاست جمهوری میان مردم نمایان است و وزار، استانداران و … نیز به تأسی از رییس جمهور تلاش می کنند ادامه دهنده این مسیر باشند.

استاندار گفت: در استان اصفهان نیز با همین رویکرد فعالیت خود را در استانداری اصفهان آغاز کردیم و سفر به شهرستان های استان در راستای همین هدف مهم دنبال می شود.

مرتضوی با بیان اینکه در سفرهای شهرستانی ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان مورد نظر در جلسات مختلف ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام و ضروری با نخبگان و مردم شهرستان دیدار و گفتگو خواهیم کرد، گفت: معاونان نیز بنا به تخصص خود جلسات و کارگروه های تخصصی را تشکیل و نهایتاً در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات به تأیید خواهد رسید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

365 کیلومتر از پروژه انتقال آب دریا به اصفهان اجرا شده است

365 کیلومتر از پروژه انتقال آب دریا به اصفهان اجرا شده است