مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:162023-07-14سياسي

انتقاد امام جمعه سنندج از وضعیت پروازهای فرودگاه سنندج و گرانی کالاهای اساسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: شورای نگهبان نهادی مقدس است که متشکل از 12 عضو بر قوانین مجلس شورای اسلامی و نقش مهمی در انتخابات و حراست و صیانت از آرای مردم دارند.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل شورای نگهبان و بهزیستی گفت: امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت این دستگاه ها در مسیر خدمت به مردم کشور و خاصتا استان کردستان باشیم.

امام جمعه سنندج در ادامه با بیان اینکه موتور توسعه کردستان با سرعت جلو می رود، گفت: طرح های بزرگ عمرانی در استان در حال اجرا است که امیدواریم با تلاش مضاعف بیشتر مسئولان شاهد افتتاح و بهره مندی مردم از این ظرفیت ها باشیم.

ضرورت تسریع در اجرا و افتتاح راه آهن همدان ـ سنندج امام جمعه سنندج اضافه کرد: پروژه راه آهن همدان ـ سنندج  از مطالبات جدی مردم است که در حال حاضر براساس گفته مسئولان 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم هرچه زودتر مورد بهره برداری قرار بگیرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: نباید اجرای این 3 درصد باقی مانده به وقفه بیفتد هرچه زودتر باید اقدامات لازم برای اتمام این پروژه انجام گیرد تا مردم از مزایای این زیرساخت مهم استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه سنندج از وضعیت پروازهای فرودگاه سنندج و گرانی کالاهای اساسی

انتقاد امام جمعه سنندج از وضعیت پروازهای فرودگاه سنندج و گرانی کالاهای اساسی