مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-19سياسي

انعقاد تفاهمنامه مشترک بین هلال احمر ومرکز خدمات حوزه علمیه گیلان


در راستای ارائه خدمات آموزشی و درمانی به طلاب، تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان و مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان منعقد شد.

- رشت- سرپرست هلال احمر گیلان گفت: در راستای ارائه خدمات آموزشی و درمانی به طلاب، تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان و مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی سلیمی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات آموزشی و درمانی به طلاب، تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان منعقد شد.

وی افزود: ارائه خدمات آموزشی و درمانی به طلاب و خانواده های آنها و افزایش سطح آگاهی عمومی در راستای افزایش تاب آوری در جوامع در زمان حوادث جزو اهداف این تفاهم نامه می باشد.

سلیمی ادامه داد: ترویج و اشاعه فرهنگ خود امدادی، دگر امدادی و خدمات انسان دوستانه در قالب طرح تعالی خانواده با برگزاری دوره های آموزش همگانی و آشنایی با حوادث، ویژه طلاب اجرا خواهد گردید.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و پزشکی عمومی و تخصصی در درمانگاه صلح و خدمات توانبخشی در مراکز درمانی هلال احمر استان جهت ارتقای سلامت برای خانواده های طلاب از دیگر اهداف برنامه ریزی شده در این تفاهم نامه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهمنامه مشترک بین هلال احمر ومرکز خدمات حوزه علمیه گیلان

انعقاد تفاهمنامه مشترک بین هلال احمر ومرکز خدمات حوزه علمیه گیلان