مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-10سياسي

امیدآفرینی و خدمت انتخابات پرشوری را رقم خواهد زد


فرماندار همدان از تلاش در جهت تبیین دستاوردهای نظام در بین مردم خبر داد و گفت: امیدآفرینی و خدمت بی وقفه به مردم انتخابات پرشوری را رقم خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در نشست با رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان با بیان اینکه انتخابات نماد مردمسالاری دینی و بسیار بااهمیت است اظهار کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است.

وی با تاکید بر محوریت قانون در فرایند انتخابات افزود: طبق فرموده امام و رهبری میزان رای ملت است و رای مردم حق الناس و امانت.

فرماندار همدان با بیان اینکه خدمت به مردم در همه بخش ها بهترین عامل ایجاد رضایتمندی است اضافه کرد: اعتبارات قابل توجه سفر ریاست جمهوری به استان باعث فعال شدن، پیشرفت و تسریع در بهره برداری بسیاری از طرح های مهم و موثر در همدان خواهد بود.

وی با اشاره به تعدادی از طرح ها و پروژه های در دست اقدام در سطح شهرستان از تلاش در جهت افزایش مشارکت مردم و تبیین دستاوردهای نظام در جامعه خبر داد و گفت: امیدآفرینی و خدمت بی وقفه به مردم برگزاری انتخابات پرشوری را رقم خواهد زد.

   رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان همدان نیز با قدردانی از تلاش عوامل اجرایی انتخابات از تعامل هیات نظارت و آمادگی هرگونه همکاری در راستای برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی و خدمت انتخابات پرشوری را رقم خواهد زد

امیدآفرینی و خدمت انتخابات پرشوری را رقم خواهد زد