مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-09اقتصادي

تکمیل پل ماشین رو گزستان بخش بازفت 600 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد


سرپرست اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پُل ماشین رو گزستان بخش بازفت شهرستان کوهرنگ باید هر چه زودتر تکمیل شود، گفت: - محمد محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه پُل ماشین رو گزستان بخش بازفت شهرستان کوهرنگ باید هر چه زودتر تکمیل شود، گفت: برای اتمام این پروژه 600 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

سرپرست اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تخصیص اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری باید در اولویت تخصیص قرار گیرد.

وی افزود: مطالعات پل دره هندو بخش بازفت شهرستان کوهرنگ نیز در اسرع وقت توسط اداره کل امور عشایر استان تکمیل و نهایی می شود.

محمودی با اشاره به اینکه هم اکنون عشایر استان تقاضای احداث 10 ایلراه را دارند، اضافه کرد: در این خصوص بازدیدهای میدانی مشترک توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و امور عشایر و فرمانداری های مربوطه به منظور انجام اقدامات اولیه به زودی انجام می شود.

وی گفت: با توجه به اعلام آمادگی گروه جهادی شهدای جبهه مقاومت نیز از ظرفیت های این گروه جهادی در کاهش هزینه های اجرایی پروژه ها استفاده می شود.

پایان پیام/68024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پل ماشین رو گزستان بخش بازفت 600 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد

تکمیل پل ماشین رو گزستان بخش بازفت 600 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد