مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 01:252023-06-22حوادث

کشف 2 تن انواع مواد مخدر در لرستان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، با اشاره به اینکه سال گذشته 8 تن انواع مخدر در کنترل راه های مواصلاتی استان کشف شد، گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سرهنگ خدایی مقدم با اشاره به اینکه اقدامات پلیس بر اساس دغدغه و مطالبات مردم است، اظهار کرد: یکی از اولویت های پلیس برخورد قاطع با خرده فروشان و کسانی است، که در اماکن عمومی اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر می کنند.

وی بیان کرد: در طول سال به طور میانگین بالغ بر 4 هزار نفر از خرده فروشان در محلات مختلف در قالب طرح پاک سازی نقاط آلوده و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده می شوند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: برخورد با عناصر اصلی مواد مخدر نیز جزو اولویت های اصلی است، این اقدام در راه های مواصلاتی انجام می شود.

خدایی مقدم با بیان اینکه سال گذشته 8 تن انواع مخدر در راه های مواصلاتی استان کشف شده است، عنوان کرد: امسال نیز تاکنون بیش از تن انواع مخدر در کنترل راه های مواصلاتی کشف شده است.

  وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر، گفت: اقدامات پیشگیرانه در قالب کلاس های آموزشی در مقاطع مختلف آموزشی، مساجد و اماکن عمومی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن انواع مواد مخدر در لرستان

کشف 2 تن انواع مواد مخدر در لرستان