مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-18اجتماعي

گلایه مردم نظرآباد از پرسه زنی سگ های بلاصاحب در شهر


شهرداری ها باید با حساسیت بیشتری نسبت به عملکرد پیمانکاران جمع آوری سگ های بلاصاحب توجه داشته باشند تا آنها طبق قرارداد به وظیفه خود عمل کنند.

- ایسنا/البرز رییس اداره محیط زیست نظرآباد گفت: شهرداری ها باید با حساسیت بیشتری نسبت به عملکرد پیمانکاران جمع آوری سگ های بلاصاحب توجه داشته باشند تا آنها طبق قرارداد به وظیفه خود عمل کنند.

محمد محمودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه روزانه بین 60 تا 70 تن پسماند از شهرستان نظرآباد جمع آوری می شود، اظهار کرد: این پسماند به مرکز دفن زباله ملارد منتقل می شود؛ البته دو تن پسماند هم توسط ماشین آلات مکانیزه تنکمان جمع آوری و به مرکز حلقه دره انتقال پیدا می کند.

وی ادامه داد: سال ها پیش قرار بود مرکز دفن زباله ای در نظرآباد ایجاد شود که به دلیل برخی موانع و مشکلات از جمله جانمایی نامناسب زمین این طرح منتفی شد.

وی توضیح داد: خوشبختانه نظرآباد مشکل جدی در خصوص جمع آوری زباله ندارد و این روند به صورت روزانه در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به گلایه مردم در خصوص حضور سگ های بلاصاحب در مناطق مختلف شهری، گفت: وظیفه جمع آوری این سگ ها به عهده شهرداری است و بعد از جمع آوری به مرکزی ویژه در حلقه دره منتقل می شوند که بعد از آن واکسن های لازم به آنها تزریق و عقیم سازی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم نظرآباد از پرسه زنی سگ های بلاصاحب در شهر

گلایه مردم نظرآباد از پرسه زنی سگ های بلاصاحب در شهر